Wednesday, December 1, 2010

MeNgHiTuNg Hari.......

Eeeeeiii......
xsabarnya aku nk g family day kt Bukit Fraser ni. setiap ari aku menghitung ari ke tarikh tersebut. 10, 11 n 12 Disember ni lambat nk smpi apabila dihitung ari2. kt sana aku leh jmpa best frend aku y dh lama x jmpa. berkongsi cerita, rahsia n mcm2 lg la. xsabar jg nk ber 'bbq'. ayam, sotong, udang.....apabila dibakar n dimakan panas2 mesti best gler. dh la kt sana sejuk, mkn lak mkanan panas2....hah...............sedapnya.
1 lg aku jg x penah smpi lg bukit fraser. ia menambahkan lg perasaan excited aku nk smpi ke sana.  aku ada gk tgk dlm internet cmna la pemandangan kt bukit fraser tu. sejuk ja klu dilihat dr pemandangannya.







Ni gambar yang aku amik dari internet. nk gambarkan kt cni kaw kt bukit fraser.

AzAm TahUn Baru 2012....

Tahun 2012 sudah tiba.... dh 10 ari thun baru berlalu...... apa azam baru aku utk tahun ini? lupakan segala y pahit tahun 2011...... mulakan...