Thursday, November 25, 2010

First Time Beli Tiket BaLiK KaMpung LeWat.....

Masa time raya aji yang lalu aku blk kg sehari sebelum raya.
Maklumlah sbb cuti x banyak terpaksa wat mcm tu.
Risau gak aku takut tiket xda.
So aku pun kuar awal ckit.
Aku kuar dari opis kul 5 petang.
Bila aku sampai kt Bukit Jalil cepat2 aku g cari tiket.
Bila tanya kt kaunter suma tiket dah abis.
Cari punya cari last2 dapat gak tiket tapi kul 9 malam.
Aku dah la sampai kt Bukit Jalil kul 6.
Bermakna 3 jam nak kena tunggu kt Bukit Jalil sebelum leh blk kg.
Boring giler dok tunggu kat sana.
Rasa macam org bodoh pun ada.

Akhirnya penantian yang aku tunggu sampai jg.
Untuk sampai umah aku slalunya dlm 4 jam setengah ja tp disebabkan jam yang teruk perjalanan aku jadi 7 jam.
Letih giler2 badan. Lenguh pinggang suma ada bila sampai umah.



Ni lah tiket bas yang aku berjaya beli

No comments:

Post a Comment

AzAm TahUn Baru 2012....

Tahun 2012 sudah tiba.... dh 10 ari thun baru berlalu...... apa azam baru aku utk tahun ini? lupakan segala y pahit tahun 2011...... mulakan...