Thursday, December 2, 2010

HoBiKu SeKaRaNg

Jeng2........
disebabkan skrg tgh cuti sem, aku pun stat memulakan aktiviti baru u mengisi kebosanan dlm diri ini.
aktiviti baru aku skrg adalah mengisi masa lapang ku dgn membaca novel.
novel pe korang fkirkan yang aku bc?
novel cintalah yang aku bc.
bla bc aku rs hepi ja.
siap berangan2 lg.
tp bla aku fkir2kan ada lg ke laki2 mcm dlm cite novel 2?
so romantic....
bahagianya idup klu dpt memiliki laki2 spt itu....
gentleman plak 2.....
blh cair ati dpt laki2 mcm 2 dlm idup....

Asyik membaca smpi tiap2 mlm sanggup tito lewat.....
 Blh jd gler gk layan novel ni......

       


Novel ni membuatkan tito malam ku dibuai mimpi indah.....



AzAm TahUn Baru 2012....

Tahun 2012 sudah tiba.... dh 10 ari thun baru berlalu...... apa azam baru aku utk tahun ini? lupakan segala y pahit tahun 2011...... mulakan...