Thursday, December 2, 2010

MaLaNg TaK BeRbAu............

Tarikh 26 November 2010 merupakan ari yang malang bagi diriku. yalah pagi2 jumaat dtg opis dh berlaku beberapa kejadian yang x diingini pada diriku. pagi2 lbih kurang kul 8.45 pagi aku trun sarapan pagi kt dbkl. malangnya ketika aku jln nk ke kedai makan kegemaranku, tetiba jer aku terpijak sesuatu yang x kuduga. minyak kt lantai. apalagi tergelincir la aku. nsib aku baik ckit sbb x jatuh. klu x, malu aku di buatnya. dh la rmai je bdk2 opis mkn kt bwh 2.

Aku bernasib baik sbb dpt kawal diri dr jatuh. tp malangnya kaki aku telah terseliuh bkn itu jer, dlm kul 11 pagi, tangan aku telah terlanggar pintu kt opis. abis berdarah tgn aku. walaupun ckit, tp lukanya sgt dalam. sakitnya tgn aku waktu itu. y aku herannya, aku br sedar ms darah dh kuar. rs mcm mimpi pun ada. nk ckp aku terpandang ank raja xla pula smpi x sedar mcm mn leh luka tgn aku 2. mgkin aku sedang mengelamun kot time 2.

Ptg tu, bla aku smpi umah, kaki aku dh start bengkak. nk pijak lantai pun sakit. kiranya mlm tu aku tito ngn kaki & tgn berbalut la. nk wat apa pun xleh mlm 2. last2 skali tito awl la. malas nk ssh2 kan diri berdiri & wat keja itu ini.

gemuknya tgn aku........

AzAm TahUn Baru 2012....

Tahun 2012 sudah tiba.... dh 10 ari thun baru berlalu...... apa azam baru aku utk tahun ini? lupakan segala y pahit tahun 2011...... mulakan...