Saturday, July 17, 2010

KeDaH LwN Kl PlUs

wajah kacak lelaki idamanku
arini ada bola. kedah lwn kl plus kt stadium selayang. aku rs teringin ja nk g tgk. jmpa pemain kedah. bg sokongan kt suma pemain. wah...mesti best. tp aku xda geng la plak nk g tgk. lgpun aku pun xreti nk g cmna.huh...very frust about that.tp sib baik ada live dlm astro 801 mlm ni. leh la aku tgk pemain2 kegemaran aku beraksi seperti badrol baktiar, sakir ali, khairul helmi johari, faizal,shakir ali dll lg. tp aku plg suka tgk skali adalah badrol baktiar. dh la ensem, jatuh cinta aku kt dia.isk2 tp dia bkn knal aku pun. aku arap member2 umah aku mlm ni xda kt umah la. leh aku tgk bola. klu x, diaorang mesti xnk layan bola punya. arap2 doa aku makbulla. dh kul 6.30 petang ni. aku nk kena blk umah ni. nk kena kemas umah ckit. mlm ni member nk dtg umah lak. nk tido kt umah. kena la kemas2 ckit. klu x, malu lak die tgk umah aku cm tongkang pecah.tata.............

AzAm TahUn Baru 2012....

Tahun 2012 sudah tiba.... dh 10 ari thun baru berlalu...... apa azam baru aku utk tahun ini? lupakan segala y pahit tahun 2011...... mulakan...