Tuesday, July 20, 2010

ImBaS kEmBaLi.........

bulan julai merupakan bulan y ada byk makna buatku. sedih, gembira, frust dll. bln julai meninggalkan byk kenangan pahit dan manis buat diriku. bln julai merupakan permulaan keretakan hubunganku dgn seorang insan. walaupun aku telah berusaha untuk membaiki namun x berjaya. aku redha dgn ketentuan ilahi yang telah menentukankannya. mgkin waktu itu aku rs cedih n frust tp aku x tahu sbenarnya ia adalh baik untukku. pengorbanan ku tidak dihargai. mujur aku ada seorang sahabat baik yang begitu memahami perasaanku ketika itu. dia byk memberi semangat kepada diriku untuk bangun semula. trima kasih yang tidak terhingga pada sahahabatku yang telah menemani diriku di kala kesedihan. shopping kompleks di midvalley telah menyaksikan tanngisan ku yang merupakan irama lagu di waktu pagi. bla kuingat kembali, alangkah malu dan bodohnya diriku menangis di situ pada ketika itu.
btulla kata orang pengalaman mendewasakan diriku. kini aku bkan diriku yang dl lg. aku sudah menjadi seorang yang bersemangat, berdikari dan tabah dengan segala apa yang berlaku pada diriku ini. keceriaan dan kegembiraan mula mewarnai kembali hidupku.


AzAm TahUn Baru 2012....

Tahun 2012 sudah tiba.... dh 10 ari thun baru berlalu...... apa azam baru aku utk tahun ini? lupakan segala y pahit tahun 2011...... mulakan...