Saturday, July 17, 2010

17 JuLaI 2010.............

arini merupakan first kls aku u sem ni. aku dh berazam nk jd rajin u sem baru ni. first kls aku stat kul 2 petang. pagi 2 aku xdala bgun awl sgt. kul 11 br bgun. trus g mengadap tv. tgk cite korea. best gk layan. tetiba jer perut aku dok menyanyi lagu plak. lagu dangdut. pastu aku teringat adik aku ckp dia ada bli nasi lemak kt aku. aku pun apalagi trus jer g mencari nasi lemak 2. kt dapur xjmpa. aku pun fkir entah2 aku mimpi barangkali. aku terasa nk buka peti kt umah. xsangka aku ternampak nasi lemak 2 dlm peti. isk2 adik aku ada ke patut g letak nasi lemak dlm peti. sejuk la. tp disebabkan lapar punya psl aku trus jer entam je mkn. sejuk ke x belakang kira, janji perut kenyang. disebabkan aku ni asyik dok melayan cite korea smpi x sedar dh pukul 12.30. aku pun jd kelam kabut giler. trus g mandi, pkai baju g kelas trus. nsib baik aku x lewat smpai kelas. lecturer aku msk lwat ckit arini. seronoknya aku dpt lecturer y best. pandai melawak, bagi motivasi. aku rs terhibur sgt. walaupun ssh ckit subjek y aku bljr ni, tp aku dh bertekad nk bljr bersungguh2 sbb aku suka lecturer ni mengajar.semoga ilmu y aku dpt ni berkat. nilah gmbar lecturer aku yang best tu......... amin.

AzAm TahUn Baru 2012....

Tahun 2012 sudah tiba.... dh 10 ari thun baru berlalu...... apa azam baru aku utk tahun ini? lupakan segala y pahit tahun 2011...... mulakan...