Friday, August 13, 2010

HaDiAh HaRi LaHiR

ari khamis bersamaan 6 ogos ari yang lepas merupakan lahir adik aku yang ke 25. aku telah belikan hadiah untuk adik aku. fkir punya fkir akhirnya aku dpt idea untuk beli 'bear' untuk adik aku. petang 2 blk dr keja kul 5.30 petang, aku pun dgn excitednya blk awl sbb nk wat surprised kt adik aku. aku blk nek komuter. xsangka lak org rmai giler ari 2. abis hadiah yang aku wak kena penyet. aku punyala nk jaga hadiah 2 tp x berdaya. hadiah yang aku wak abis terkeluar dari kotaknya. tensen aku. tp apa leh wat. lumrah nek komuter, sesak ngan org, delay, rosak dll. kat bwh ni aku tunjuk hadiah aku yang dh rosak. blk umah kena baiki balik hadiah 2.

Kotak dah terkoyak
'Bear' dah terkeluar
Cian 'bear' ni

AzAm TahUn Baru 2012....

Tahun 2012 sudah tiba.... dh 10 ari thun baru berlalu...... apa azam baru aku utk tahun ini? lupakan segala y pahit tahun 2011...... mulakan...