Thursday, July 22, 2010

ShOpPiNg


semalam ari aku perabis duit. lepas abis keja semlm kul 5.30 ptg aku terus blk. kejar tren trus ke stesen Hang tuah. adik aku dh sedia menunggu aku kt sana. dr sana aku nek monorel ke stesen imbi dan trus ke times square. pastu apalagi trus g shoping. benda pertama yang aku tgk palagi klu bkn baju.
rambang mata aku tgk baju kt c2.
lihatlah hasilnya. baju yang telah aku beli. aku pau adik aku. gaji pun xder lg. mlm pun dia blanja kt chicken rice shop. bestla aku. mkn free lg. nk arap kt aku, xdala. cuma arap ada duit tambang tren ja. cian kt aku. sib baik dpt adik yang poket tebal. untung la aku. penat btul g jenjalan n shoping semlm. kul 11 lebih br smpi umah. blk umah trus dok try baju2 y bli 2. rs hepi sgt.

AzAm TahUn Baru 2012....

Tahun 2012 sudah tiba.... dh 10 ari thun baru berlalu...... apa azam baru aku utk tahun ini? lupakan segala y pahit tahun 2011...... mulakan...