Monday, July 26, 2010

HePi SaNgAt

arini aku rs hepi sgt. bln julai ni mmg bln masalah bg aku. masalah kewangan la. letih bla difikir2. boleh botak kepala aku. tp arini suma masalah aku dh settle ckit. ari khamis ni roadtax n insuran aku expired. aku dh dpt renew roadtax n lesen aku arini. ni br thn pertama aku renew roadtax. jumlah insurans skali ngan roadtax RM1117.40. pening aku memikirkan cmna la nk byar. gaji aku pun 1000+++. klu tolak untuk byar roadtax, xmkn la aku. huhuhuhuhu...........pening2 kpala den. nsib baik la tak botak lg kepala. klu x, abis aku. nk kena cari duit g yum nam untuk bg tumbuh blk rambut aku yang cantik ni. hahahahahaha...................sekarang masalah roadtax aku dh settle. aku dh berjaya selesaikan. besnya.
igtkan aku sorang ja ada msalah. rupa2nya kwn ku y sorang ni pun ada mslah gk. mslah nk bli tiket kpal terbang nk blk kg kt sabah nun jauh di sana. kwn aku y sorang ni dh berjaya membeli tiket gna kad kredit akhirnya. klu x, punyalah ssh nk byr lmbt nk trima. nsib baik ada kad kredit penyelamat yang telah berjaya menyelesaikan msalah kwnku tu. skrg kwnku dh ada tiket u blk raya. die pun hepi gler arini.
btulla bak kata pepatah 'setiap masalah pasti ada penyelesaiannya'. ia lebih mematangkan & mendewasakan diri kita.
kat bwh ini, aku nk la tnjuk booking flight y berjaya kwn aku wat tu.

AzAm TahUn Baru 2012....

Tahun 2012 sudah tiba.... dh 10 ari thun baru berlalu...... apa azam baru aku utk tahun ini? lupakan segala y pahit tahun 2011...... mulakan...