Monday, July 12, 2010

Geramnya...

minggu lpas aku blk dr keja.sperti besa aku nek komuter blk keja & seperti besa jgkla komuter sentiasa penuh ngn penumpang y rata2 nk blk umah. puas aku menunggu, akhirnya komuter pun dtg. aku menunggu di tmpt coach cmpuran & tidak menunggu di coach wanita kerana aku tau sudah pasti penuh. lgpun arap nm jer coach wanita, tp ada jg laki2 y x reti nk beza diri 2 laki ke perempuan. nsib aku baik krn berjaya msk dlm komuter. tp tetiba jer ada sorang pakcik 2 sound ckp kt aku mcm ni 'kamu 2 perempuan, msklah coach perempuan'. ms 2 aku rs geram jer cm nk bls ckp pakcik 2. lgpun aku x slah. bknnya aku msk coach laki. aku pun wat selamba badak jer. 2 ari slpas itu, berlaku lg kejadian y lbh krg sama gk mcm sblum ni. ada sorang pakcik 2 sound y sama kt aku. aku pun dgn selambanya menjawab 'ni bkn coach u lelaki. ini coach campuran. pakcik 2 terus terdiam. pas2 aku igt klu dia nk sound2 lg. aku pun nk sound la die blk. aku nk suh jer pakcik 2 tgk kt coach perempuan, saper y msuk? rmai laki2 y x kenal identiti diri 2 laki ke perempuan y byk dlm 2. angin jer aku ari 2. klu berlaku lg kes y sama mcm mggu lepas aku alami, siapla pakcik2 y dk x sedar suka sound2 org 2. kali ni aku akan blas blk slpas asyik menahan jer diri.

AzAm TahUn Baru 2012....

Tahun 2012 sudah tiba.... dh 10 ari thun baru berlalu...... apa azam baru aku utk tahun ini? lupakan segala y pahit tahun 2011...... mulakan...