Monday, July 12, 2010

BoLa LaGi

Semalam last final piala dunia antara Spain & Belanda jam 2:30 pagi. aku punyala excited giler nk tggu tgk bola.ptg 2 aku dh stat tido sbb nk bgun pagi tgk bola. masa yang ditunggu telah pun tiba. spain & belanda menurunkan pemain-pemain yang terer. perlawanan mmg nmpk sengit. aku ni penyokong belanda.aku arap sgt belanda menang & pastu tilikan paul si sotong 2 silap. tp len plak jadinya. spain menang sama mcm sotong 2 tilik.aku paling suka tgk pemain belanda nombor 9.sape terer cuba teka?hahahaha.....nama peman 2 adalh Robin Van Persie. hensem giler persie. dh la terer main. permainan pg semlm mmg byk kad kuning dilayangkan. lbh krg mcm pesta kad la katakan. klu ikut kemenangan dr segi kad, dpt kt belandalah. seorang pemain belanda dibuang padang disbbkan dpt kad merah. belanda terpaksa main dgn 9 pemain. walaupun permainan terpaksa diseret ke masa tmbahan,nasib x begitu menyebelahi belanda. akhirnya 1 gol dijaringkan oleh spain pada minit2 terakhir sebelum ms tmbahan tamat. frust giler aku time 2.xperla belanda, kalah menang adat perlawanan. sekadar naib juara pun kira okla. tahniah jgak aku ucapkan kpd jerman sbb brjaya menewaskan uruguay untuk merebut tempat ketiga. aku plak xdpt apa2 pun. ngantuk adala kt opis. sepjg ms aku mengelamun je kt opis. pastu tido. pening kplala aku rini. huhuhu...sbb xcukup tido. berakhirlah sudah piala dunia. lpas ni, tumpuan aku u bola sepak malaysia plak la.sudah pastila aku penyokong setia hijau kuning.hidup hijau kuning.

AzAm TahUn Baru 2012....

Tahun 2012 sudah tiba.... dh 10 ari thun baru berlalu...... apa azam baru aku utk tahun ini? lupakan segala y pahit tahun 2011...... mulakan...