Wednesday, March 2, 2011

SiLaP ArAh KiBlaT............


aku solat silap arah.....
tulah yang berlaku pada aku, adik, mak & ayah aku....
time pindah umah aritu, mak aku ada tnya kt member umah ktorang tu arah kiblat....
member tu jwb ikut arah kutbah masjid tu....
ktorg solat pun ikt la arah kiblat y diberitahu tu....
esok pagi ms matahari naik mak aku terperasan arahnya terbit...
jd mak aku ckp matahari terbit dr arah ktorg solat semlm.....
kranya ktorg solat sembah matahari la semlm.....
ptg tu member umah y sorang lg br blk...
adik aku pun tnya arah kiblat kt member tu lak...
dia pun bgtau arah y btul...
adik aku ckp la semlm ktorg silap arah...
solat ikut matahari terbit....
member y tu ckp tawakal jela.....
sbb time tu x tau.......

AzAm TahUn Baru 2012....

Tahun 2012 sudah tiba.... dh 10 ari thun baru berlalu...... apa azam baru aku utk tahun ini? lupakan segala y pahit tahun 2011...... mulakan...