Friday, January 28, 2011

PeRLaWaNaN PeRtAmA LiGa SuPer - Kedah Vs T-Team

esok bermulanya liga super.....
xsabarnya aku nk tau result game antara kedah ngn t-team....
arap2 kedah leh la menang....
walaupun beberapa tonggak utama kedah x dpt beraksi sbb cedera.....
klu ikutkan ati terasa nk g tgk....
tp apakan daya, aku x blk kg lg.....
sbb tuntutan sbg pelajar lbh mustahak...
walaupun ati terasa memberontak nk tgk........
tp u game kdah yang kedua, aku igt nk g tgk la...
sbb time tu aku dh ada kt kampung........
horey...................
kedah lawan felda united......
1 feb kt stadium darulaman gk.......

semoga team kedah akan berjaya menjulang piala pada tahun 2011 ni.....

 

AzAm TahUn Baru 2012....

Tahun 2012 sudah tiba.... dh 10 ari thun baru berlalu...... apa azam baru aku utk tahun ini? lupakan segala y pahit tahun 2011...... mulakan...