Monday, December 13, 2010

PerJaLaNaN Ke BuKiT FraSeR..........

ari jumaat ari 2, aku bertolak ke bukit fraser nek keta kul 2 ptg. aku follow kwn aku. tp dia wak laju sgt. then, ktorang tlah tersesat semasa dlm perjalanan ke sana. aku g ke sana ikut hulu yam. bla smpi kt 1 smpang, ktorang dh tersesat. ktorang pusing kt area hulu yam sebanyak 3 pusingan. bla pusing2 asyik smpi tmpat yang sama. ktorang melalui sekolah sebyk 3 kali. last2 krtorang tepon la member yang ktorang follow 2. dia pun patah blk amik ktorang. xtaula die bengang ke x. ktorang x kisah, janji jmpa jln nk g ke sana. ltih asyik pusing tmpt yang sama byk kali.

Jln Yang Ktorang Sesat......



Jln Yang Ktorng sesat................

Berhenti jp sbb sesat......

Pusing kt sek ni smpi 3 kali....

AzAm TahUn Baru 2012....

Tahun 2012 sudah tiba.... dh 10 ari thun baru berlalu...... apa azam baru aku utk tahun ini? lupakan segala y pahit tahun 2011...... mulakan...