Tuesday, September 21, 2010

SeGaLaNyA TeNTaNg ...........................

arrrrgggggggghhhhhhhhh...............napa la tetiba ja arini aku teringatkan dia. dia adalah insan yang rapat dgnku. aku teringat segala kenanganku dgn dia. xmgkin aku melupakan dia. byk yang aku ingin lakukan lagi bersama dia. aku teringat dia yang mengajar aku mkn tako. dulu aku xtahu pun yang tako 2 sedap. sbb makanan dia besa ja. sayur2 ja byk kt dlm. pastu adala udang, sotong seekor dlm 2. terpulang apa yang kita pilih. rupanya tako 2 rsnya sedap apabila makan. kulitnya y lembut. sgguh sedap bla dimakan masa panas2. uuuhhhhhhhhh.....nyum2.
aku teringat jg bla dpt ja gaji, ktorang msti akan mkn sesuatu yang mahal ckit. slalunya ktorang akan ke mcd @ kfc. pastu ktorang mkn dgn gembiranya dan kt citu ktorang akan buka rahsia masing2 seperti luahan perasaan la. Kt citu la klu ada apa2 yang gembira ke, cedih ke, ktorang akan luahkan. bla dh abis luahkan, masing2 akan gelak2. perasaan ms 2 rs puas ja. bestnya time 2. selain kt mcd @ kfc, kekadang aku n dia akan mkn food court tingkat atas di midvalley. smbil mkn young tau foo.sronoknya. xpun aku n dia akan g mkn kt oasis kt portugal grill. mkn nasi putih + pari & sotong. mmg favourite aku la mkanan 2. aku juga akan g mkn kt sup ani sama2 ngn dia. aku suka mkn kuetiaw sup ayam & dia pula sudah semestinya moi sup. hepi bla dpt mkn kt sup ani 2.
selain tu gak, aktiviti y ktorang slalu wat gk adalah jln2 midvalley. kedai hinode shop 2 msti ktorang x tggal pnya. msti msk gk. pastu time lps keja lak, g jln kt jln tar. skrg ni suma tu aku xpenah wat lg. teringin nk wat lg suma 2.

AzAm TahUn Baru 2012....

Tahun 2012 sudah tiba.... dh 10 ari thun baru berlalu...... apa azam baru aku utk tahun ini? lupakan segala y pahit tahun 2011...... mulakan...