Monday, September 6, 2010

PeNatnYa JaLaN2....

ari minggu y lalu, jadual aku sgt bz. seperti besa ari sabtu n ahad aku ada kelas. student lg katakan. tp disebabkan pd mggu ni kakak aku n member dia mai umah u ber'shopping' kt KL, jd jadual aku jd padat ckit. seperti besa kls aku stat pukul 2 - 6 ptg pd ari sabtu n ahad lak pada pukul 8.30 - 11.30 pagi. selesai kls pada ari sabtu, aku pun terus tepon kak aku u bertnya lokasi dia berada. rupa2nya diaorang br ja smpi kt times square. tido x sedar. bgn lwat. so, aku tnya aku nk mpa kt mn. adik au lak gtau nk jmpa kt sogo. pastu aku pun menuju ke lokasi y d beritahu o adik aku. cdangnya trus la bka posa kt sogo. kt atas 2. nsib ku agak malang. tmpt dh full. pastu, km suma bercadang bli ja air kt sogo, buka posa kt tepi jln dpn sogo 2. igtkan km ja, rupa2 nya rmai y berbuka kt luar 2. rmai btul org ari mggu. msaing2 cbuk memilih brg u dibeli . aku n adik n kakak aku sekadar berjalan2 je kt jln TAR. org rmai sgt smpi xde mood nk bli brg. last2 blk umah cm2 ja. sblm blk umah, ktorg sggah mkn kt lrt corner. ktorang order sup daging, telu, kailan goreng ikan masin, udang msk merah sementara kwn kakak aku lak mkn nasi lemak 2 pggan. dia ckp dia lapar. pastu blk umah, letih sgt.
ari esknya pagi aku g kls. abis kls, aku trus ke midvalley. ktorang jmpa kt midvalley. pusing ktorang 1 midvalley. kaki x yah ckp la punya la penat. siap rhat2 byk tmpt duduk kt c2. dlm kul 4.30, ktorang g main boling. walaupun x reti main, hentam ja. baling je bola 2. adik aku dok ckp x penah men. last2 dia lak y syok abis. antara suma 2, y plg terer men kaka aku la & y plg truk skali lak ialah aku.....huhuhuhu......
ptg 2 ktorang berbuka kt oasis. mkn kt portugal grill. aku order nasi putih dgn pari + sotong. blh thn la sedap la jg dia msk. pas mkn ktorang smbg jln2 lg smpi la kaki dh penat. sblm blk, ktorang sggh minum kt starbuck. lpas abis lepak lbh krg, ktorang pun blk nek komuter. mlm 2 komuter rmai giler org. nsib baik leh gk msk. tp dlm perjlnan nk smpi stesen tsek selatan, tetiba je ada org kentut. baunya mcm bangkai. xtaula aku nk gmbrkan mcm mn tp mmg sgt2 busuk. kak era lps smpi stesen tsek selatan trus je muntah. krg ajar btul org y kentut 2. bkn skali dia kentut tp 2 kali. tp 2 mmg pengalaman buruk y aku xleh nk lupakan la.

AzAm TahUn Baru 2012....

Tahun 2012 sudah tiba.... dh 10 ari thun baru berlalu...... apa azam baru aku utk tahun ini? lupakan segala y pahit tahun 2011...... mulakan...