Friday, July 16, 2010

JaMuAn

rs2 aku mggu ni mggu mkn free la kot. asyik2 mkn ja. xberjaya la plan aku u mendietkan diriku ni. skali mkn nek sekilo. abih2.lps ni gemukla aku. ari rabu ari 2 mkn free sbb mr b wat presentation. semlm mkn kt quallity hotel lak. ada pesta buah. tp bkn stakat buah. nasi suma ada. pengacara kt c2 semlm hotel 2 pggl dee jd pengacara. comey gk die pkai bj pmpuan. body dia ada cutting. klu lwn ngn aku rsnya body dee 2 lbh cantik la walaupun dia sbenarnya laki. aku ni plak body dh x brapa nmpk cutting dh. 2 la asyik mkn ja. xpadan ngn perut. perut kecik tp nk sumbat mkn ja. nafsu mkn aku ni kuat ckit. xleh nk control. mgkin klu jahit mulut ke, ikat perut ke leh kot nk control. smpi mak aku pun penah ckp kt aku perut dalam aku dh pecah kot sbb kuat mkn sgt. hehehehe...... arini pun kt tmpt keja ada majlis mkn2 lg lps abis meeting. bos2 dh nek pngkat. blanja ank2 buah diaorng. nasi beriani n sate menu jamuan. abisla sate 2 dh la byk kolestrol.lps ni kna excersice la aku.semlm try la pkai bj kebaya aku. dh x muat. ketat kt perut. klu org tgk nmpk mcm mengandung la plak. aku ni dh la x kawen lg. perut ni semcm lak. klu jmpa org penat nk tahan nafas x nk bg nmpk. nsib baik x pengsan dk tahan nafas. kihkihkihkihkih............

AzAm TahUn Baru 2012....

Tahun 2012 sudah tiba.... dh 10 ari thun baru berlalu...... apa azam baru aku utk tahun ini? lupakan segala y pahit tahun 2011...... mulakan...